Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem czy dasz radę, najlepiej zobaczyć w salonie Kawasaki albo innym jak mają uzywkę. Na pewno jest wyższy od ER-6. Dla mnie z moimi 183cm jest w sam raz więc dla Ciebie może być za duży. Motocykl ma dość miękkie zawieszenie, o długim skoku więc dość porządnie nim buja przy hamowaniu/przyspieszaniu,zatrzymywaniu się i manewrach. Mi zajęło dobre 10kkm 50-50% miasto/poza i jedną porządną glebę zanim sie przyzwyczaiłem do tej "łodzi" :) Przy okazji kilka uwag - hamulce+zawieszenie zestrojone jest tak że nigdy do końca nie wiesz co się dzieje z motocyklem ... tragedia ale idzie się z bólem (złamanej stopy) wyuczyć na pamięć . Nie ma porównania z XMAXem albo nawet ER-6 Silnik, zwrotność, pozycja, zasięg - bajka na autostradzie przy 140 głowę urywa. (183 cm, z akcesoryjną szybą vstream. da radę z 50 km zrobić ale nie jest to super komfortowe, zwłaszcza po pracy) lusterka z wersji r 2008 - do wywalenia - odkręcają się z powodu wibracji, wiatru !!! - tłumik ... daje rade na początek - handguardy - obowiązkowo - wymiana żarówki na offroad 65W + ledy przeciwmgielne - obwiązkowo zasięg : 400 km spokojna jazda miasto - 100 km/h poza miastem, 350km przy pałowaniu na autostradzie 140-150 miasto : dynamiczna jazda to bajka, tylko od sprzęgła/gazu trochę ręka boli po pewnym czasie. mam nadzieję że pomogłem
OdpowiedzDzięki za odpowiedź. Tak jak myślałem bez przymiarki raczej nie ma co kombinować przy moich gabarytach ;)
Odpowiedz